Väätsa põhikoolist on koolitustel osalenud 2 õpetajat ja ligikaudu 20 õpilast erinevate huviringi koosseisude käigus. Väätsa põhikoolil on õnnestunud läbi viia 6 stratosfäärilendu, neist mitmeid ka Skeleton technologies toetusel ning Keskkonnaministeeriumiga koostöös ellu viidud seireprojekti käigus. Väätsa põhikooli juhendaja on olnud võrgustiku käivitaja ning enne võrgustikku vedanud koolis ka vastavasisulist Kosmoseprogrammi.
Infotehnoloogia juhendaja sõnades avas kogemus tema jaoks lõimingu tegelikku tähendust:
„IT-alaselt andis palju juurde, mis puudutab mikroarvutite programmeerimist ja sensoreid – sain reaalse kogemuse, et need asjad töötavad ja kuidas nad töötavad. Siiamaani on Raspberry arvuti kodus ja tegelen sellega vahepeal. Kui rääkida raadiosidest, siis mitmed asjad, mida ma teooriast teadsin, sain ma käed sees läbi proovida. Metoodiliselt näha sellist interdistsiplinaarset tegevust, tekkis tunne, et see asi töötabki – saigi tõmmata nii palju õppeaineid ja pädevusi ühte tegevusse kokku.“
Kogenud Kosmoseprogrammi õpilane, kes õpib nüüdseks Nõo Reaalgümnaasiumis, on teeninud selles programmis eduka osalemise tõttu kutse Vabariigi Presidendi vastuvõtule. Ta sõnab saadud kogemuse kohta järgmist:
„Koolituste eel mõtlesin, et teadlased räägivad ja suhtlevad sellisel viisil, et inimesed aru ei saa aga nad on tegelikult päris tavalised inimesed ja on võimalik aru saada, millega nad tegelevad. Neil üritustel osalemise kaudu ja huviringis saan teadmisi, millega mul on midagi teha ka, samas kui suvine teaduslaager näiteks on pigem lõbus koosolemine.“
2020 sügisel koolituvad Väätsa Põhikooli Kosmoseprogrammi liikmed TÜ Teaduskooli Noored koodi programmi raames ja omandavad põhjalikult programmeerimiskeele Python, mille abil disainida keerukaimaid eksperimente stratosfäärilendude pardale.